onsdag den 1. maj 2013

UGENS OP OG NED ⬆⬇

Jeg har bestemt mig for at jeg vil lave en ugens ⬆ & ⬇ ture hver onsdag...
I får samtidig en flok billeder fra Idag hvor jeg sad lidt uden for... Og købte denne fantastiske prikkede skjorte i en ny vintage butik i graven, det er butikken BLOOMERS (som ligge i butikken ved siden af) som har startet den... Den kostede kun 150 kr. Og jeg elsker den allerede! Nå men nu til ugens ⬆ og ⬇

Ugen ned ⬇

-Tabte min nøgle+alarm brik ned i en kloak rist... FUCK!

-Min cykel er gået i stykker

-Mine elskede COS bukser flækkede! (Ikke i røven haha.. Nej på knæet)

-Har fået lektier for igen

-Havde ikke fri Idag (1. Maj) ligesom så mange andre... LORT

Ugens op ⬆

-Fik en Iphone 5. WUP WUP

-Fik en mand til at brække kloakken op og fiskede der efter min nøgle op igen!!
ER OVER MEGA GLAD

-Bestilte mine ZARA BOYFRIEND bukser

-Det er blevet forår

-Er startet i skole igen

-Fik en ny taske for min reklamation på den gamle taske

-Ser mine venner igen (efter lockoute )

Det var vist alt...

*FREDERIKKE







Ingen kommentarer:

Send en kommentar