fredag den 17. maj 2013

NEW IN- NIKE AIR MAX

Åhh kan se at mit indlæg fra sidste onsdag først er kommet ind idag...  Det er det indlæg der er inden det her.  

OG JA UDOVER DET SÅ ER DET EN GOD FREDAG!
Jeg har været i praktik hele ugen, hos CUBO arkitekter, så jeg har været helt vildt træt, men det var en sjov oplevelse. 
Men nu til dagens new in..... dam dam dam NYE NIKE AIR MAX, jeg har virkelig manglet nogle da mine andre er flækkede i stoffet og det ser ikke specielt pænt ud! :-(
Men nu har jeg fået disse, jeg syntes de er mega sommerlige med så meget farve så jeg glæder mig til at tage dem i brug, jeg har købt dem i WOOD WOOD i Aarhus.

I får billeder fra min Hamburg-Berlin tur imorgen.... 

Begge billeder er fra min instagram @frederikkeflyvbjerg

Dette billede er fra CUBO's tegnestue

Mine nye Nike Air Max

*FREDERIKKE

Ingen kommentarer:

Send en kommentar